Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
ANNA2LINK
berralarzon
x-medborgare
lazy
redalert
SiP
RedMentalCase
ericTheDog
Kakmonstret
MartinLindgren
RedCloud
Redvictory
16 posters

    Råttorna överger skeppet

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Råttorna överger skeppet Empty Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Redvictory 2010-05-15, 06:01

    http://fridebatt.pforum.biz/forum.htm

    Som vi alla märkt av så har skadedjuren kommit över till detta forum!
    Det var ju ett litet gäng som byggde en egen liten onanikoja där de kunde sitta och skriva dumheter och hålla med varandra hela dagarna! det var aldrig frågan om debatt!

    Det enda syftet med deras krypin var att skriva en massa påståenden för att de övriga skulle svara javisst, ja så är det, jag håller med osv. frågan är varför sitter de inte kvar där och skriver sina fula ogenomtänkta barnsligheter?

    Jag har en egen teori! vad tror ni?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 09:31

    Har fått lite insiderinformation om vad de tunga debatterna på Vila i Frid Debatt handlar om:

    Anna not so bright är ju bara något så sanslöst puckad!/BlueHeaven/Redalert

    Anna borde kunna få jobb som blåst blondin./BlueHeaven/Redalert

    Samtidigt så tycker man lite synd om henne. Hon är som en naiv tonåring. /Thetaxpayer

    Som alla debatter med puckovänstern så slutar det med ilskna debattörer!
    fisten är i stort lika pantad som de övriga skitstövlarna där!/BlueHeaven/Redalert

    Jag är fortfarande mycket nyfiken på fists roll i cencurattacken./råttan

    Jag körde bara en rc taktik och la in att om han inte byter avatar med Hitler och nazistanspelningar och hänger in Reinfeldt där så kunde han vara värd en kula i pannan eftersom han själv skyller på sel för valet av sin avatar och nu kör hela vänstergänget full teater om hur synd det är om denne rc och vilken dödshotande forumhöger jag är och givetvis skrev jag detta i provokativt syfte helt enligt samma debatteknik som rc använder mer eller mindre i varje inlägg!/BlueHeaven/Redalert

    Fäster annars inte mycket uppmärksamhet till vad moronen Dao svamlar om killen verkar inte vara riktigt frisk i knoppen om man säger så! /BlueHeaven/Redalert

    Nej corven är en tvättäkta Stalin kommunist som borde få en glasskula mellan ögonen!/BlueHeaven/Redalert

    Signaturen Dao är ju liksom fist, totalt iq-befriad. De beter sig ungefär som vilken nynazist som helst. De slår säkert lika hårt som andra. Men i huvudet har de något fel./råttan

    Hon kan inte, hon vågar inte, hon har inget att komma med, hon förstår inget?
    Eller helt enkelt bara fruktansvärt enögd/enkelspårig?/BlueHeaven/Redalert (om Regndrottningen)

    Kakmonstret är uppenbarligen nr 3 på RC's dödslista. Först mobbades Fredrik Rahm bort, sedan drev RC Thors till ett ev. självmord.
    Vem är nr 4 på RC:s dödslista? Secrist? Redalert? Lazy?/Thetaxpayer

    Har Thors försvunnit? Självmord? Låter hemskt. Rc är verkligen en vidrig typ.
    Det är vänsterns klanledare vi talar om. Varenda vänstermupp gör precis som ha säger. Nästan lite läskigt faktiskt./råttan
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 09:38

    Jag börjar undra på fullt allvar om Dao är galen. Vad tror ni? Hur ser det ut i hans värld?/the Taxpayer

    Killen är totalt vrickad och det har bara blivit värre med tiden!/BlueHeaven/Redalert

    Klart han är galen på riktigt , det har jag sagt i flera år.
    Han passar bra i sällskapet där många andra befinner sig på gränsen till utvecklad dårskap./Gustav Ander

    Det är synd om theward. Han är nämligen precis så korkad som han verkar. Just nu lämnar jag denne idiot åt sitt öde./råttan

    Ja, fisken man ser på hans avatar är nog den smartare i den familjen.
    Den typiske vänsterväljaren ./Gustav Ander

    Ja det är ju inte utan att man får negativa vibbar när theakward gör ett inlägg är det mindrevärdeskomplex kombinerat med storhetsvansinne tro?/BlueHeaven/Redalert

    Veckans vinnare? läraren, pedofilen, internetberoende trollet RedCloud/råttan
    ( i tävlingen veckans dummaste inlägg på AC-bladet)
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 09:44

    Någon som kan förklara för mig varför ACbladet existerar? De "bra" debattörerna RC, Formsvackan, Berra, Martin, Dao, Fist och KTR gör ju inget annat än slår sig för bröstet och talar om hur bra de är och hur onda alla höger är. Varför byter de inte forum till något där de kan diskutera på riktigt? Med vettigt folk? Helt klart kan de ju inte tycka det är roligt att debattera med lågpannor som högern. De är ju så mycket mer intelligenta och vältaliga än så.
    Jag tror också att majoriteten av vänsterdebattörerna där är extra stolta över att ha folk som KTR, Berra och Martin på sin sida. De bidrar med mycket positiv energi./theTaxpayer


    *******************************************************************************************

    Men roligast av allt är att råttan, BlueHeaven och Gustav Ander inte "längre skriver" på AC-bladet...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Redvictory 2010-05-15, 09:52

    RedCloud skrev:Någon som kan förklara för mig varför ACbladet existerar? De "bra" debattörerna RC, Formsvackan, Berra, Martin, Dao, Fist och KTR gör ju inget annat än slår sig för bröstet och talar om hur bra de är och hur onda alla höger är. Varför byter de inte forum till något där de kan diskutera på riktigt? Med vettigt folk? Helt klart kan de ju inte tycka det är roligt att debattera med lågpannor som högern. De är ju så mycket mer intelligenta och vältaliga än så.
    Jag tror också att majoriteten av vänsterdebattörerna där är extra stolta över att ha folk som KTR, Berra och Martin på sin sida. De bidrar med mycket positiv energi./theTaxpayer


    *******************************************************************************************

    Men roligast av allt är att råttan, BlueHeaven och Gustav Ander inte "längre skriver" på AC-bladet...

    råttan/hunden som tycker så illa om ACforum! det är dags att (vår Admin) gör
    en storstädning för att städa bort Trollen igen eller hur?
    Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-15, 09:55

    Någon som är förvånad över råttforumets framgångar, vem trodde att råttan skulle klara av att driva ett forum,

    Något som däremot inte förvånar är ju att det lilla handfulla råttgänget, efter sitt lilla skitsnackar äventyr nu gör nerköpetoch kommer krypande tillbaks på alla fyra?

    Särskilt råttan en överaskningarnas man, nu tillbaks som Doggen igen, hjälplöst mentalt fast i sitt så välkända trams och tjatande! No
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 09:56

    Jag tycker ovanstående citat från "Fri Debatt" mycket tydligt talar om för oss vilka små ynkliga människospillror vi har att göra med på det här forumet.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 10:01

    Lol, några vänsterextremister är avundsjuka på ett forum där ingen mobbas.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 10:07

    Amöban skrev:Lol, några vänsterextremister är avundsjuka på ett forum där ingen mobbas.

    Nä, 100% av medlemmarna mobbar ju andra skribenter på ett annat forum, vad trevligt....
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 10:07

    Att beskriva de man inte gillar som råttor sysslade nazisterna med på 1930-talet. Trots detta kommer extremvänstern inte se likheten mellan deras kommunism och nazism.

    Obs! Finns många likheter mellan extremvänster och nazismen. Bara börja leta. Lika svårt som att hitta granar i en granskog, dock kommer de ändå misslyckas.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Redvictory 2010-05-15, 10:10

    Kakmonstret skrev:Att beskriva de man inte gillar som råttor sysslade nazisterna med på 1930-talet. Trots detta kommer extremvänstern inte se likheten mellan deras kommunism och nazism.

    Obs! Finns många likheter mellan extremvänster och nazismen. Bara börja leta. Lika svårt som att hitta granar i en granskog, dock kommer de ändå misslyckas.

    Lägg ner dina löjliga bortförklaringar kakjävel! ni jhar gjort bort er helt enkelt! så logga ut (det är ett gott råd)
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 10:12

    Oj då kakjävel, du sa en svordom. Är det RC som lärt dig svära.

    Lägg nu 5 kr i kakburken Smile

    nazisterna använde också nedsättande tilltalsnamn på sina motståndare Herr RedVictory.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 10:13

    nazisterna använde också nedsättande tilltalsnamn på sina motståndare

    Då påstår du alltså att Gustav Ander, redalert och råttan är nazister ?
    Föga förvånande....
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 10:17

    Det är du som sätter epitet på alla, dock inte i detta citat.

    Varför utelämnade du mig att kalla amöba? För att dölja dina nazistiska böjelser?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 10:21

    Varför utelämnade du mig att kalla amöba?

    F´låt, i min värld är Kakmonstret/tjänstemannabyråkraten en amöba.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-15, 10:22

    Kakmonstret skrev:Att beskriva de man inte gillar som råttor sysslade nazisterna med på 1930-talet. Trots detta kommer extremvänstern inte se likheten mellan deras kommunism och nazism.

    Obs! Finns många likheter mellan extremvänster och nazismen. Bara börja leta. Lika svårt som att hitta granar i en granskog, dock kommer de ändå misslyckas.


    Jag tror inte vänstern på detta forum kan ta in något som inte kommer från klanledaren.

    I övrigt är jag imponerad över hur man kan lägga ner så mycket enegi på att hitta så lite. Skulle motsvarande energi läggas på att hitta skit från vänstern skulle det bli en fruktansvärd lista.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 10:24

    I övrigt är jag imponerad över hur man kan lägga ner så mycket enegi på att hitta så lite

    Det var bara ett urval...det kommer mer stinkande sörja från [sic] Fri Debatt.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 10:28

    Lilla Lazys vidriga människoyn ska ju inte döljas för världen:

    Nu är det dessutom rätt tid i månaden pengar för vissa så det lär väl bli som vanligt
    på acbladet en massa "värre än vanligt trams" som gör att man tappar lusten att
    gå in där ö.h.t .


    på svenska: nu har populasen fått sina socbidrag och super bort dom....
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Råttorna överger skeppet Empty lol

    Inlägg  RedMentalCase 2010-05-15, 10:37

    Stackars vänstermuppar som alltid blir överkörda i alla sammanhang.

    Jag har aldrig sagt att jag ska sluta skriva på acbladet.

    DÄREMOT har en rad vänbstermuppar bland annat rc , sagt att de lämnat acbladet till förmån för testaren, vi vet ju hur det gick......
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Redvictory 2010-05-15, 10:38

    RedCloud skrev:Lilla Lazys vidriga människoyn ska ju inte döljas för världen:

    Nu är det dessutom rätt tid i månaden pengar för vissa så det lär väl bli som vanligt
    på acbladet en massa "värre än vanligt trams" som gör att man tappar lusten att
    gå in där ö.h.t .


    på svenska: nu har populasen fått sina socbidrag och super bort dom....

    Hon blir värre och värre! tyvärr för jag tyckte att lazy var rätt okej en gång i tiden! men man blir som de man .....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 10:39

    Jag har aldrig sagt att jag ska sluta skriva på acbladet.

    Råttorna överger skeppet Bagdad_bob_large
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Redvictory 2010-05-15, 10:40

    Redvictory skrev:http://fridebatt.pforum.biz/forum.htm

    Som vi alla märkt av så har skadedjuren kommit över till detta forum!
    Det var ju ett litet gäng som byggde en egen liten onanikoja där de kunde sitta och skriva dumheter och hålla med varandra hela dagarna! det var aldrig frågan om debatt!

    Det enda syftet med deras krypin var att skriva en massa påståenden för att de övriga skulle svara javisst, ja så är det, jag håller med osv. frågan är varför sitter de inte kvar där och skriver sina fula ogenomtänkta barnsligheter?

    Jag har en egen teori! vad tror ni?

    Åter till teorin! vad tror ni?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-15, 10:41

    Tja, mörkblåa alliansmadam Lazy är väl i gungning nu när hon hor vad den här lika mörkblåa allians centerpartisten på deras riksdagslista säger om hennes älskade Israel?

    Så madam vet kanske inte riktigt vad hon säger dessa dagar!


    Ja du Red Viktory, kanske anticimex gjort sitt jobb inne på råttforumet?


    Senast ändrad av MartinLindgren den 2010-05-15, 10:43, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 10:41

    Åter till teorin! vad tror ni?

    Att deras homoerotiska lekar i längden blev för kladdiga och tråkiga....


    Senast ändrad av RedCloud den 2010-05-15, 10:42, ändrad totalt 1 gång
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 10:42

    Idioter finns i alla partier. Dock är frekvensen av idioter inom Vänsterpartiet Kommunisterna så gott som 100 %.

    Sponsored content


    Råttorna överger skeppet Empty Sv: Råttorna överger skeppet

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 16:22