Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
ericTheDog
formsvackan
RedMentalCase
7 posters

    Is Sverige

    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Is Sverige - Sida 2 Empty Sv: Is Sverige

    Inlägg  RedMentalCase 2017-05-01, 12:03

    Inget syftningsfel av mig , felet ligger hos idiotkorken, han som skrattar åt terror ni vet. Korken har fel för miljonte gången, föga förvånande.

    Inlägget inleds med en mening om IS-krigare, tråden handlar om IS, var ligger syftningsfelet annat än hos idiotkorken, idioten som tror att världen strys av bankirism....?

    Hade inte idiotkorken lovat att hålla sig i den enda tråd där idioten hör hemma?, den om varför vänstern är idioter, där kan du skratta fritt åt terror och vad man ska göra åt det utan att nån behöver bry sig om dig din sinnesslöa idiot.  Du är utan tvekan den dummaste idiot som någonsin reggat sig på ett internetforum, en sanslös prestation.



    Och angående ämnet,   nu verkar det som sop-regeringen håller med mig, de vill också börja utvisa folk, populister kappvändare och hycklare är snälla ord om tidernas sämsta regering.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Is Sverige - Sida 2 Empty Sv: Is Sverige

    Inlägg  formsvackan 2017-05-01, 16:03

    RedMentalCase skrev:Och angående ämnet,   nu verkar det som sop-regeringen håller med mig, de vill också börja utvisa folk, populister kappvändare och hycklare är snälla ord om tidernas sämsta regering.
    Hur klassar du då husguden Reinfeldts regering ?  Du vet han som öppnade era hjärtan och fick er att bjuda in alla de "terrorister" som nu skrämmer byxorna av er.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Is Sverige - Sida 2 Empty Sv: Is Sverige

    Inlägg  Sniperace 2017-05-01, 18:04

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Och angående ämnet,   nu verkar det som sop-regeringen håller med mig, de vill också börja utvisa folk, populister kappvändare och hycklare är snälla ord om tidernas sämsta regering.
    Hur klassar du då husguden Reinfeldts regering ?  Du vet han som öppnade era hjärtan och fick er att bjuda in alla de "terrorister" som nu skrämmer byxorna av er.

    Reinfeldt är ingen jag gillat, inte ens som barn när han hälsade på sin kusin i orten jag bor, han var en bortskämd dryg "ungdjävel" :-)
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Is Sverige - Sida 2 Empty Sv: Is Sverige

    Inlägg  RedMentalCase 2017-05-01, 23:13

    Ett oerhört intressant inlägg från Formsvackan som verkligen förtjänar en debatt...




    Nä bara skojade, den pajasisidoten förtjänar inga svar, och hans inlägg var ju varken intressant eller relevant.
    Regeringen Reinfeldt, den avgick ju för 3 år sen ditt råkorkade blindstyre...
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Is Sverige - Sida 2 Empty Sv: Is Sverige

    Inlägg  redalert 2017-05-02, 07:50

    RedMentalCase skrev:Ett oerhört intressant inlägg från Formsvackan som verkligen förtjänar en debatt...

    Skönt att du bara skojade blev redigt rädd där ett tag.

    Sponsored content


    Is Sverige - Sida 2 Empty Sv: Is Sverige

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 16:10