Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
SiP
RedclownIII
Thetaxpayer
KickTheRasist
Sniperace
lazy
Infra
11 posters

    Israels medlöpare i Sverige.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Infra 2012-01-26, 06:26

    Sniperace skrev:varför visar du bara fram terroristernas sköldar?
    Jag tycker inte att det är bra av hamaz att använda barnen som skydd för sig själva och att på det sättet offra dem för att själva klara sig
    Vad menar du att sköldarna ska skydda emot? Zions ondska?

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Dsc001381[/img]

    Hittar du några sköldar mellan småbarnen och den ondskefulla, kärnvapenstatens råa mördarsoldater på de här bilderna så säg till, bara.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Sniperace 2012-01-26, 10:34

    ja, där plockade du fram plagiatet av den ursprungliga bilden, men en förfärligt dåligt tecknad sådan, men tyvärr motsägs ju DIN bild qav hela världen, just det att hamaz gömmer sig bak civila har ju erkänts av större delen av världen, INKLUSIVE Hamaz som hade en hög befattningshavare som i film rekommenderade just detta tillvägagångssätt, vad tycker du om det infra?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Infra 2012-01-26, 18:55

    Sniperace skrev:ja, där plockade du fram plagiatet av den ursprungliga bilden, men en förfärligt dåligt tecknad sådan, men tyvärr motsägs ju DIN bild qav hela världen, just det att hamaz gömmer sig bak civila har ju erkänts av större delen av världen, INKLUSIVE Hamaz som hade en hög befattningshavare som i film rekommenderade just detta tillvägagångssätt, vad tycker du om det infra?
    Jasså, det ljuger du?
    Vad säger du då om detta? Vad är det då?


    http://www.aftonbladet.se/kultur/article5520426.ab

    "När mannen är 20 meter från huset kommer en skur av kulor från taket. Men nu är det inte varningsskott det är frågan om. En av soldaterna som var med säger att han aldrig så länge han lever kommer att glömma den gamle mannens skrik.

    Men officeren verkar nästan upprymd. Han kallar det inträffade ”en bra början på kvällen” och avfärdar alla frågor om varför han inte gav tillstånd till avskräckande eldgivning med att ”det är natt och den där mannen var terrorist”."


    Med samma frejdiga lust mördar de småbarn, dina kelgrisar - zionisterna.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  SiP 2012-01-26, 19:25

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:ja, där plockade du fram plagiatet av den ursprungliga bilden, men en förfärligt dåligt tecknad sådan, men tyvärr motsägs ju DIN bild qav hela världen, just det att hamaz gömmer sig bak civila har ju erkänts av större delen av världen, INKLUSIVE Hamaz som hade en hög befattningshavare som i film rekommenderade just detta tillvägagångssätt, vad tycker du om det infra?
    Jasså, det ljuger du?
    Vad säger du då om detta? Vad är det då?


    http://www.aftonbladet.se/kultur/article5520426.ab

    "När mannen är 20 meter från huset kommer en skur av kulor från taket. Men nu är det inte varningsskott det är frågan om. En av soldaterna som var med säger att han aldrig så länge han lever kommer att glömma den gamle mannens skrik.

    Men officeren verkar nästan upprymd. Han kallar det inträffade ”en bra början på kvällen” och avfärdar alla frågor om varför han inte gav tillstånd till avskräckande eldgivning med att ”det är natt och den där mannen var terrorist”."


    Med samma frejdiga lust mördar de småbarn, dina kelgrisar - zionisterna.

    Ja tänk vad fantasi och sagor kan göra infra exalterad..

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 A+AAHamas_Israel_Gaza_hiding_behind_babies
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Infra 2012-01-27, 02:49

    http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=3721520

    Lyssna på dokumentären från SR.
    "Så fort de hör ett flygplan passera så börjar de gråta. När de ser stridsvagnar därborta så vill de hålla mig i handen. Barnen har sett blod och döda kroppar och det påverkar dom i huvet."
    --------------------------------------
    "Vi var livrädda. 750 människor i byn. Och vi tog med oss packning för två veckor. Vi trodde vi skulle få återvända efter två veckor."

    1,7 miljoner människor bor här. Spåren från flera olika krig syns i ruinerna av de utbrända husruinerna. Men vilka spår lämnar krig hos människor?....

    "Israleiska journalister förhindras från att åka hit eftersom Gaza klassas som fientligt territorium. Det är ett effektivt sätt att hålla koll på den inhemska opinionen i israel. På så sätt stödde 90 % av alla israeler massakern för två år sen då 1400 israeler dödades."

    "Kriget finns alltid här i Gaza."

    "Mitt hus, min bil, min broders hus, mina föräldrars hus - alla våra hus förstördes. De jämnade allt med marken."

    Han har 8 barn; fem döttrar och tre söner För fem år sedan bombade israel hans kusins hus. 20 personer dog. Den yngste 6 månader - den äldste 86 år gammal.

    "Den israeliske journalisten Gideon levi kom på begravningen. Han grät. Han kom och såg blodet, de döda små barnen och han grät....Han skrev sen en fin text om hur israel dödade 20 ur min familj. Mina barn, de kissar i sömnen. De har blivit sängvätare efter allt som har hänt. Ingen kan glömma."


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 7gaza2[/img]
    Här siktar en av Snipers och SIPPs kelgrisar på mänsklig sköld.

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Borntokill[/img]
    Här siktar en av Snipers och SIPPs kelgrisar på annan mänsklig sköld.

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Dsc001381[/img]
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Infra 2012-01-27, 04:54

    Här siktar en av Snipern älsklingar på en mänsklig sköld han hade turen att få tag på:

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Fredsblogpic23744x1024[/img][img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Enterroristpkornet[/img]
    Ännu en av Sniperns älsklingar har lyckats få tag på en annan mänsklig sköld att hota till livet.

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Breivikisinzionistiskac[/img]
    Mördaranders i sin zionistiska context hade också turen att få tag på ett 80-tal norska, mänskliga sköldar att skjuta ihjäl.
    Man förstår att Snipern aplåderar honom och hans livsverk. "Det är ju bara mänskliga sköldar" som Snipern brukar säga.


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Denstoltaarmn[/img]

    Här lyckas en av Terrorstatens bombplan pricka en av de förhatliga mänskliga sköldarna till Sniperns förtjusning.

    Mänsklig sköld lemlästad av zionister:

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Kroppi[/img]
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Sniperace 2012-01-27, 10:29

    och alltihop beställt och arrangerat att ske av dina älskade hamaz, tänk utan deras raketer och attacker mot israels civila skulle inget av detta ske....
    hade hamaz valt att inte gömma sig bak barn , sjuka och kjolar skulle det inte drabba oskyldiga
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Infra 2012-01-27, 11:54

    Sniperace skrev:och alltihop beställt och arrangerat att ske av dina älskade hamaz, tänk utan deras raketer och attacker mot israels civila skulle inget av detta ske....
    hade hamaz valt att inte gömma sig bak barn , sjuka och kjolar skulle det inte drabba oskyldiga
    I sann zionistiskm anda så skuldbelägger vår förhärdade Göingezionist zionismen minsta offer. Skuldbelägg de små barnen, bara, Snappe. Blame Hamas. Skönt att slippa känna ansvar för sina egna småbarnsmord - inte sant?

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Blamehamas[/img]

    Flera av snipers terrorister eliminerade och dödade.

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Ddasmbarn[/img]

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Ddaterrorister[/img]

    En sån tur att den israeliska kärnvapenarmen har tillräcklig slagkraft att
    slå tillbakt mot och döda alla små hotfulla terriórister.


    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Sniperace 2012-01-27, 16:29

    varför tror du jag skuldbelägger barnen? det är HAMAZ o co jag skuldbelägger för att de OFFRAR barnen enbart för att de anser att det ser bra ut....

    men en mycket stor del av världen har genomskådat dem och fördömer deras sätt att slåss.

    hade de slagits på rätt sätt skulle de haft mycket mer stöd över hela världen, men det sätt de slåss på kommer ALDRIG att ge dem en fri stat osv
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  lazy 2012-01-27, 22:57

    Infra skrev:Här siktar en av Snipern älsklingar på en mänsklig sköld han hade turen att få tag på:

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Fredsblogpic23744x1024[/img][img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Enterroristpkornet[/img]
    Ännu en av Sniperns älsklingar har lyckats få tag på en annan mänsklig sköld att hota till livet.

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Breivikisinzionistiskac[/img]
    Mördaranders i sin zionistiska context hade också turen att få tag på ett 80-tal norska, mänskliga sköldar att skjuta ihjäl.
    Man förstår att Snipern aplåderar honom och hans livsverk. "Det är ju bara mänskliga sköldar" som Snipern brukar säga.


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Denstoltaarmn[/img]

    Här lyckas en av Terrorstatens bombplan pricka en av de förhatliga mänskliga sköldarna till Sniperns förtjusning.

    Mänsklig sköld lemlästad av zionister:

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Kroppi[/img]

    Det är ngt fel på mittenbilden i ditt inlägg, råder dig att ta en kurs när det gäller fakta och källor. Wink
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  SiP 2012-01-27, 23:14

    lazy skrev:
    Infra skrev:Här siktar en av Snipern älsklingar på en mänsklig sköld han hade turen att få tag på:

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Fredsblogpic23744x1024[/img][img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Enterroristpkornet[/img]
    Ännu en av Sniperns älsklingar har lyckats få tag på en annan mänsklig sköld att hota till livet.

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Breivikisinzionistiskac[/img]
    Mördaranders i sin zionistiska context hade också turen att få tag på ett 80-tal norska, mänskliga sköldar att skjuta ihjäl.
    Man förstår att Snipern aplåderar honom och hans livsverk. "Det är ju bara mänskliga sköldar" som Snipern brukar säga.


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Denstoltaarmn[/img]

    Här lyckas en av Terrorstatens bombplan pricka en av de förhatliga mänskliga sköldarna till Sniperns förtjusning.

    Mänsklig sköld lemlästad av zionister:

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Kroppi[/img]

    Det är ngt fel på mittenbilden i ditt inlägg, råder dig att ta en kurs när det gäller fakta och källor. Wink

    Fakta: Infra är dum i huvudet på grund av inavel..

    Källa: Farbrorn med vita rocken på akutpsyk..
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Sniperace 2012-01-27, 23:34

    vad alla vet så var där INGA sköldar där, de som dödades var de som den dumme breivik valde ut, dina hamazmän var inte där, men en sak är säker, vore de det skulle de gömt sig bak dessa.

    jag tror ionte att infra är kapabel att förstå detta med mänskliga sköldar
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Infra 2012-01-28, 00:14



    Med hänsyn till "förintelsens" minnesdag låter
    jag era gemena lögner stå oemotsagda, i dag.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  SiP 2012-01-28, 00:52

    Infra skrev:

    Med hänsyn till "förintelsens" minnesdag låter
    jag era gemena lögner stå oemotsagda, i dag.

    Ja du firar väl Hitlers sjuka arbete för fullt, bara det faktum att du sätter förintelsen inom apostrof visar med all önskvärd tydlighet att du inte anser att denna har ägt rum...
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  RedclownIII 2012-01-28, 01:30

    SiP skrev:
    Infra skrev:

    Med hänsyn till "förintelsens" minnesdag låter
    jag era gemena lögner stå oemotsagda, i dag.

    Ja du firar väl Hitlers sjuka arbete för fullt, bara det faktum att du sätter förintelsen inom apostrof visar med all önskvärd tydlighet att du inte anser att denna har ägt rum...

    Vilken jävla jubelåsna denne infra är! Evil or Very Mad
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Infra 2012-01-28, 02:12

    SiP skrev:
    Infra skrev:

    Med hänsyn till "förintelsens" minnesdag låter
    jag era gemena lögner stå oemotsagda, i dag.

    Ja du firar väl Hitlers sjuka arbete för fullt, bara det faktum att du sätter förintelsen inom apostrof visar med all önskvärd tydlighet att du inte anser att denna har ägt rum...
    '

    Jag har aldrig förnekat judeutrotningen - inte ens att den skulle vara
    i närheten av 6 miljoner även om jag tror siffran är väl tilltagen av propagandaskäl.


    Inom citationstecken ja, för att ordet används felaktigt (lögnaktigt) och
    i propagandistiska syften
    . Du vet; "förintelse" är lika med "utplåning".

    Se dig omkring: verkar det som om de mosaiskt troende har utplånats från
    Jorden yta, tycker du?


    antalet judar i världen år 1933, 15.300.000
    antalet judar år 1948, 15.750.000

    Och hur gick det för de kristna, då?

    682.400.000 före kriget
    592.400.000 efter kriget



    Och det är utrotningen av judar under WW2 vi får lära oss om,
    som det ska tjatas till förbannelse om, medan den tyrannistiska
    situatuionen i Palestina ska förtigas.......trots att den pågår
    permanent mitt framför våra ögon - hela tiden - i dag!?


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Humanshield11[/img]

    Israel har nedkämpat en illegal mänsklig sköld.[img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Horriblejewishlove[/img]

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Hurmngalik[/img]
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  SiP 2012-01-28, 12:16

    Så du menar att förintelsen har ägt rum men du förnekar att den drabbade sex miljoner och skall därför inte benämnas som förintelsen utan bara vanlig casualties of war??

    Säg mig lillnasse, om en hel värld med forskare och historiker kallar den förintelsen och har konstaterat summan av utrotade till sex miljoner så är detta alltså bara lögn och propaganda, medan palestina konfliket ÄR en förintelse enligt dig??

    Du är i sanning en lillnazze och Hitlerdyrkande idiot..
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Infra 2012-01-28, 15:07

    Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:

    Med hänsyn till "förintelsens" minnesdag låter
    jag era gemena lögner stå oemotsagda, i dag.

    Ja du firar väl Hitlers sjuka arbete för fullt, bara det faktum att du sätter förintelsen inom apostrof visar med all önskvärd tydlighet att du inte anser att denna har ägt rum...
    '

    Jag har aldrig förnekat judeutrotningen - inte ens att den skulle vara
    i närheten av 6 miljoner även om jag tror siffran är väl tilltagen av propagandaskäl.


    Inom citationstecken ja, för att ordet används felaktigt (lögnaktigt) och
    i propagandistiska syften
    . Du vet; "förintelse" är lika med "utplåning".

    Se dig omkring: verkar det som om de mosaiskt troende har utplånats från
    Jorden yta, tycker du?


    antalet judar i världen år 1933, 15.300.000
    antalet judar år 1948, 15.750.000

    Och hur gick det för de kristna, då?

    682.400.000 före kriget
    592.400.000 efter kriget



    Och det är utrotningen av judar under WW2 vi får lära oss om,
    som det ska tjatas till förbannelse om, medan den tyrannistiska
    situatuionen i Palestina ska förtigas.......trots att den pågår
    permanent mitt framför våra ögon - hela tiden - i dag!?


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Humanshield11[/img]

    Israel har nedkämpat en illegal mänsklig sköld.[img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Horriblejewishlove[/img]

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Hurmngalik[/img]
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  SiP 2012-01-28, 16:15

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 20060126113445-hezbollah-hamas-nazi-salute

    Om inte "blundahårt" vänstern ser att Infra är en renoldlad nazist med åsikter som "förintelsen var bara propaganda" "inga judar dog ju" så kan vi nog anse att varenda djävla extremistvänster här är nazister..
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Infra 2012-01-28, 18:24


    Du är min vulgäraste oponent. Värst är du på fyllan - näst
    värst på bakfyllan.

    Inte ens mina främsta opponenter anklagar mig för nazism. Hur många gånger
    ska jag behöva säga: vore det 1941 skulle jag stå på judarnas sida.


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Sippkommerfrnmtet[/img]
    Sipp på väg från mötet med grabbarna.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  lazy 2012-01-28, 18:43

    Infra skrev:

    antalet judar i världen år 1933, 15.300.000
    antalet judar år 1948, 15.750.000

    Och hur gick det för de kristna, då?

    682.400.000 före kriget
    592.400.000 efter kriget


    1939 fanns det ca:17 miljoner judar i världen 1945 var den siffran nere på 11 miljoner, var du har fått dina siffror ifrån vill jag nog inte ens veta.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  SiP 2012-01-28, 19:57

    Infra skrev:
    Du är min vulgäraste oponent. Värst är du på fyllan - näst
    värst på bakfyllan.

    Inte ens mina främsta opponenter anklagar mig för nazism. Hur många gånger
    ska jag behöva säga: vore det 1941 skulle jag stå på judarnas sida.


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Sippkommerfrnmtet[/img]
    Sipp på väg från mötet med grabbarna.

    Bullshit lillnasse, du skulle springa runt i brunskjortan och med armen i vädret betyga Hitler din dyrkan, det värsta med dig är att du inte kan skylla på fylla eller bakfylla, du är så där nazistisk spik nykter, du är bara en i raden av stollar som förnekar att förintelsen ägt rum, att ingen av de andra på extremistvänsterkanten vågar att kritisera dig beror väl på att du lyckats att få deras adresser och de vet att du är kapabel att döda dom och deras familjer om de skriver något negativit till dig.

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 God20bless20hitler

    Infra med sin barnfru hyllar Hitler..
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Infra 2012-01-28, 23:14

    SiP skrev:
    Infra skrev:
    Du är min vulgäraste oponent. Värst är du på fyllan - näst
    värst på bakfyllan.

    Inte ens mina främsta opponenter anklagar mig för nazism. Hur många gånger
    ska jag behöva säga: vore det 1941 skulle jag stå på judarnas sida.


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Sippkommerfrnmtet[/img]
    Sipp på väg från mötet med grabbarna.

    Bullshit lillnasse, du skulle springa runt i brunskjortan och med armen i vädret betyga Hitler din dyrkan, det värsta med dig är att du inte kan skylla på fylla eller bakfylla, du är så där nazistisk spik nykter, du är bara en i raden av stollar som förnekar att förintelsen ägt rum, att ingen av de andra på extremistvänsterkanten vågar att kritisera dig beror väl på att du lyckats att få deras adresser och de vet att du är kapabel att döda dom och deras familjer om de skriver något negativit till dig.

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 God20bless20hitler

    Infra med sin barnfru hyllar Hitler..
    Nej men sån tur att du kan skylla dina lögner på fylla eller bakfylla din smygnazist.

    Du lyssnar inte på vad man säger - du respekterar inte andra debattörer, så varför skulle nån respektera dina svavelosande lögner.

    Du är inget annat än en rasistisk islamofob och fanns det inga muslimer så skulle du vara superNazist uti fingerspetsarna.

    Din pappa sa alltid att "Man får hata nazister". Därför måste den sippe SIPP i sin fantasi förvandla Infra till nazist. Då känns det tillåtet att hata - det har pappa sagt.


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Sippkommerfrnmtet[/img]
    Sipp på hemväg till mamma efter möte med "grabbarna".

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Bevispsnipernslgner[/img]
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  SiP 2012-01-29, 00:14

    Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:
    Du är min vulgäraste oponent. Värst är du på fyllan - näst
    värst på bakfyllan.

    Inte ens mina främsta opponenter anklagar mig för nazism. Hur många gånger
    ska jag behöva säga: vore det 1941 skulle jag stå på judarnas sida.


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Sippkommerfrnmtet[/img]
    Sipp på väg från mötet med grabbarna.

    Bullshit lillnasse, du skulle springa runt i brunskjortan och med armen i vädret betyga Hitler din dyrkan, det värsta med dig är att du inte kan skylla på fylla eller bakfylla, du är så där nazistisk spik nykter, du är bara en i raden av stollar som förnekar att förintelsen ägt rum, att ingen av de andra på extremistvänsterkanten vågar att kritisera dig beror väl på att du lyckats att få deras adresser och de vet att du är kapabel att döda dom och deras familjer om de skriver något negativit till dig.

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 God20bless20hitler

    Infra med sin barnfru hyllar Hitler..
    Nej men sån tur att du kan skylla dina lögner på fylla eller bakfylla din smygnazist.

    Du lyssnar inte på vad man säger - du respekterar inte andra debattörer, så varför skulle nån respektera dina svavelosande lögner.

    Du är inget annat än en rasistisk islamofob och fanns det inga muslimer så skulle du vara superNazist uti fingerspetsarna.

    Din pappa sa alltid att "Man får hata nazister". Därför måste den sippe SIPP i sin fantasi förvandla Infra till nazist. Då känns det tillåtet att hata - det har pappa sagt.


    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Sippkommerfrnmtet[/img]
    Sipp på hemväg till mamma efter möte med "grabbarna".

    [img]Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Bevispsnipernslgner[/img]

    Dig skall man inte lyssna på, dig skall man hålla kort, sån sketna lillnassar som dig som utrycker en önskan att deportera judarna till ett nedsmittat område i nevadaöken enbart för att de sakta skall dö är inget annat än en djävla brunnasse som skulle sättas så djävla långt in i en fängelsehåla att du tror du är uppkörd i röven på fistarfuckarn som i allt skitsnack om antirasism sitter och håller med dig i att förintelsen bara är propaganda..
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  SiP 2012-01-29, 01:16


    Sponsored content


    Israels medlöpare i Sverige. - Sida 2 Empty Sv: Israels medlöpare i Sverige.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 13:26