Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Secrist
SiP
Thetaxpayer
ANNA2LINK
8 posters

    Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-03-14, 14:17

    Ja nu är hockeyns slutspel i full gång. Vilket lag tror ni går till final? Kommer ni att följa sm- slutspelet?

    Jag hoppas på Linköpings HC(LHC)... Linköping där jag bor...
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-03-14, 18:58

    ANNA2LINK skrev:Ja nu är hockeyns slutspel i full gång. Vilket lag tror ni går till final? Kommer ni att följa sm- slutspelet?

    Jag hoppas på Linköpings HC(LHC)... Linköping där jag bor...



    VF är ju inte med så jag kommer nog inte följa det speciellt intresserat. Dock kan jag tycka att det är Linköpings tur. Så lycka till.
    Men Bara AIK eller Färjestad inte vinner så är jag hyfsat nöjd.

    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  SiP 2011-03-15, 00:08

    FBK, som vanligt Smile
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-03-15, 01:02

    [quote="Thetaxpayer"]
    ANNA2LINK skrev:Ja nu är hockeyns slutspel i full gång. Vilket lag tror ni går till final? Kommer ni att följa sm- slutspelet?

    Jag hoppas på Linköpings HC(LHC)... Linköping där jag bor...



    VF är ju inte med så jag kommer nog inte följa det speciellt intresserat. Dock kan jag tycka att det är Linköpings tur. Så lycka till.
    Men Bara AIK eller Färjestad inte vinner så är jag hyfsat nöjd.

    r=yellow]Tack ska du ha!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Guld.

    Inlägg  Secrist 2011-03-16, 23:16

    Heja Färjestad! cheers
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  Vercingetorix 2011-03-22, 20:48

    Jag följer Växjö Lakers med stort intressei deras kval till ES. :-)
    Vilket lag som blir svensk mästare är för mig egalt, så länge det inte blir aik...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  SiP 2011-03-22, 22:52

    Vercingetorix skrev:Jag följer Växjö Lakers med stort intressei deras kval till ES. :-)
    Vilket lag som blir svensk mästare är för mig egalt, så länge det inte blir aik...

    Sorry verci, Växjö har lekt av sig nu, mött tre allsvenska lag varav två hemma, nu är det eldprovet när det är dags att möta ES lagen, tror tyvärr att Modo och SSK återtar sina ES platser...

    Sen slår FBK ut AIK i 4-1 i matcher, i serien hade dom 17-3 i mål, så där kan inte ens Fasth rädda dom..
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  Vercingetorix 2011-03-24, 18:05

    Fasth spelade ju i just Lakers förra säsongen. :-) Hans efterträdare gjorde ju inte direkt bort sig mot Modo igår.. 1-0 i röven i sudden på bortaplan i Ö-vik får ses som ett fall framåt. :-)
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  Vercingetorix 2011-04-04, 19:19

    FY FAAAAAAN VAD GÖTTTT!!!!

    Det bidde visst elitserien i alla fall... Det måsta vara något slags rekord att ett allsvenskt lag är klart för elitserien, redan när det är två omgångar kvar av kvalserien... Vicket jävla lag! :-D
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  Infra 2011-07-31, 10:03

    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  marxisten 2012-06-10, 20:23

    Är Brynäsare sen 5 års åldern, så gissa vem som var jävligt lycklig i år?


    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Bryn%25C3%25A4s
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  Sniperace 2017-02-13, 15:28

    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Akvei9

    Infras morfar och far

    Ber om ursäkt, han var jude på sin mammas sida, hon våldtogs av en palestinier.
    Han gjorde sedan sin mor med barn vilket blev en dotter som han när hon var tolv år gjorde med barn, detta barn var DU Islamistpedofilen Joakim aka Infra.

    Nåväl Infra växte upp och skaffade fru de fick två barn vilka Infras far/morfar var far till och frun och barn lämnade Infra med denne jude.

    Här har vi förklaringen till Infras judehat och hans kärlek till palestinier som terroriserar judar.

    Här har vi också förklaringen till denna inavlade tragiska varelse.
    Infra skrev:Endast en person som befinner sig mitt i i ett
    akut narkotikamissbruk uppför sig som Jag.
    Jag  är en farlig nartkoman som hotar hela
    forats existens.

    Så rätt så Infra

    Infra skrev:

    Eftersom JAG har förlorat samtliga debatter härinne för länge sedan bränner JAG nu alla broar och förlitar mig på förtal och förfalskning. JAG
    tycker att JAG som ett av de största trollen på Internet har rätt att ta till dessa grepp. Det bevisar klassen men säger främst det mesta om min karaktär. Det är en ruttnande människas karaktär som JAG Islamistpedofilen Joakim  aka Infra ställer ut på Internet till allmänt beskådande. Därmed torpederar jag mitt femte debattforum.

    Ja du har förfallit väldigt genom ditt benzomissbruk Joakim

    Sponsored content


    Vem vinner sm guld i hockey 2011? Empty Sv: Vem vinner sm guld i hockey 2011?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 10:06