Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    FILMER FOR FREE...

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FILMER FOR FREE... Empty FILMER FOR FREE...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 17:24

    FILM, är kul, jag har ett närmare 100 tal dvdrullar som står till förfogande, helt for free,
    Har numera COM HEMS large, TV4 GULD, TV4 KOMEDI och ett antal filmkanaler dygnet runt, så det är dags för mina rullar att vandra vidare,
    Sen vet jag att Regndrottning samlar på filmer, så hon står först i kön,
    Så om du läser det här, så kan du arrangera någonting så får du mina filmer, bra filmer,
    Men du får pröjsa portot, för ett format flyttkartong!
    Har tänkt fråga dig tidigare, men görv det nu, bättre sent än aldrig, ochy är inte du intresserad så går erbjudandet vidare till någon annan! Very Happy
    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  womanlover 2009-02-18, 19:16

    martin7lindgren skrev:FILM, är kul, jag har ett närmare 100 tal dvdrullar som står till förfogande, helt for free,
    Har numera COM HEMS large, TV4 GULD, TV4 KOMEDI och ett antal filmkanaler dygnet runt, så det är dags för mina rullar att vandra vidare,
    Sen vet jag att Regndrottning samlar på filmer, så hon står först i kön,
    Så om du läser det här, så kan du arrangera någonting så får du mina filmer, bra filmer,
    Men du får pröjsa portot, för ett format flyttkartong!
    Har tänkt fråga dig tidigare, men görv det nu, bättre sent än aldrig, ochy är inte du intresserad så går erbjudandet vidare till någon annan! Very Happy

    Jag har nog 350-400 filmer på DVD.
    Vi kanske kunde byta.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 19:48

    pirat Nu har ju jag lovat Regndrottning, men visar inte hon intresse, så går budet vidare till dig womanlover,
    samma villkor, portot inget mer!
    Vi får höras vidare om saken, pirat
    Har du tänkt över tipset angående K.R.I.S Question
    Ska gå in på din blogg under kvällen och se vad du har att säga, för jag har också ett stort brinnande intresse för kriminologi, forencic, ja rubbet! pirat
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-18, 20:23

    Martin!

    Det var generöst av dig! Men jag undrar vad du har att erbjuda? Jag är mycket kräsen... Samlar bara på riktig bra filmer och serier.
    Smile

    Jag måste erkänna att jag blev både glad och mäkta förvånad över ditt erbjudande!
    Laughing
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 20:44

    Nej inget konstigt med det, har tänkt frågat dig tidigare då jag förstått att du både gillar och samlar på film,
    Själv har jag så stort utbud av allting, på TV:n, dygnet runt,så dvd:n står bara där den står, och mina filmer platsar nog i dom flesta samlingarna, tror jag, bättre dom kommer till glädje än bara ligger till ingen nytta,
    Men bollen ligger hos dig, du väljer själv, orkar inte lista och krångla, och oroa dig inte, jag är vid mina sinnens fulla bruk!
    Den enda filmen jag inte släpper ifrån mig är Al Gores dokumentär!
    Och eftersom det inte är någon större marknad på filmer så kan man lika gärna lämna dom vidare,
    Då passar ju någon som samlar på film bra? Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-18, 20:47

    martin7lindgren skrev:Nej inget konstigt med det, har tänkt frågat dig tidigare då jag förstått att du både gillar och samlar på film,
    Själv har jag så stort utbud av allting, på TV:n, dygnet runt,så dvd:n står bara där den står, och mina filmer platsar nog i dom flesta samlingarna, tror jag, bättre dom kommer till glädje än bara ligger till ingen nytta,
    Men bollen ligger hos dig, du väljer själv, orkar inte lista och krångla, och oroa dig inte, jag är vid mina sinnens fulla bruk!
    Den enda filmen jag inte släpper ifrån mig är Al Gores dokumentär!
    Och eftersom det inte är någon större marknad på filmer så kan man lika gärna lämna dom vidare,
    Då passar ju någon som samlar på film bra? Very Happy

    hmm ursäkta men när jag var liten var det folk på skolgården som delade ut godis för att få vänner.

    Vore det inte smartare att du säljer dessa dvder på exempelvis tradera så du får råd att betala ditt pluspaket ifrån comhem och allt annat ? Shocked


    Tag mej INTE fel nu för detta är INGET påhopp utan mera ett ekonomiskt råd
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-18, 20:49

    Martin... Vad är det för sorts filmer? För jag kan vara intresserad, än säger jag inte nej. Och jag har troligtvis möjligheten att skicka ett ombud att hämta filmerna. Vad vill du ha för dem i så fall?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 20:53

    Jag gillar också gammla kultserier, med fristående avsnitt, och då har man ett riktigt eldorado på TV4 GULD,reklam fri och bra,
    Där ser man klassiker som Kojak, Baretta,Columbo, Hill street, Törnfåglar, Sho Gun,,Macayan, Nord & Syd, Kampen om Colorado, och allt vad det nu kan vara, en riktig Guld kanal tycker jag! Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-19, 17:43

    Martin....

    Hur var det nu med filmerna? Vad för sorts filmer har du? Action, komedi, etc?

    Vilken del av Stockholm bor du i?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 13:03

    Ja vad är det för filmer, för att vara lite kort, ja det är actions, komedi och lite roliga western, typ Clint Estwood, Charles Bronson,
    Vi kan säga att jag går igenom filmerna lite så där i helgen, så ska jag tala om för dig,
    Sen hittar vi på någon transport, det är inte värre än att skicka ett postpaket, men det där ordnar vi till på något smidigt sätt,
    P.S Tycker bara det är kul om dom kommer till vidare glädje för någon, och du är väl god nog, eller hur?
    Själv har jag sånt stort TV/FILM utbud dygnet runt så jag kommer inte ihåg när jag använde dvd:n senast?
    Och du, for free, villkorslöst, nästan för bra för att vara sant, men det är det! Very Happy
    Men som jag sa så går jag igenom filmerna i helgen så får du veta lite me`! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 13:15

    Tack för tipset fredrik rahm, men det kanske är något fel på mig, men jag har inga som helt betänkligheter att ge bort en låda filmer,
    Ta inte illa upp nu, men för mig har väl aldrig livet varit kronor och ören i första hand, Very Happy
    Kan ju vara kul att göra någon lite glad också, och vem vet, kanske vinner på trissen med andra handen Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-20, 13:22


    Ja, tack martin...

    Det låter bra det du säger och erbjuder.

    Men jag har en kompis som skall komma på besök till mig och hon kan då ta med sig filmerna. Då skulle vi slippa all krångel med posten och kostnaderna däromkring.

    Det beror på vilken del av Stockholm du bor i. För hon kan tänka sig hämta filmerna, om det går bra för dig, men hon vill inte anstränga sig hur mycket som helst...
    Smile
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 14:06

    VI KAN SÄKERT ARRANGERA NÅGOT PÅ BÄSTA OCH ENKLASTE SÄTTET!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-20, 14:31

    Martin

    Du kan gå in på min snacksida och skriva var du bor om du inte vill säga det offentligt....
    Smile
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  Corven 2009-02-20, 14:34

    Eller så kan ni skriva pm till varandra härinne Smile
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 14:44

    Ja det låter som en bra ide, lite diskret verkar bra, ska ordna till det under helgen! Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-20, 14:54

    Corven skrev:Eller så kan ni skriva pm till varandra härinne Smile

    haha! Ja, det också! Jag är inte van vid denna nya forum ännu!

    Tack Corven! Två tips på en dag! Jag är dig skyldig...
    Smile

    Sponsored content


    FILMER FOR FREE... Empty Sv: FILMER FOR FREE...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 10:36