Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Ett skepp utan kapten går under

    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    Ett skepp utan kapten går under Empty Ett skepp utan kapten går under

    Inlägg  womanlover 2009-02-18, 01:38

    Visst måste vi ha en moderator på forumet.
    Men han måste vara moderat.
    (Moderat adj., någon som har en rimlig omfattning eller är måttfull)
    Källa: Wikpedia Smile
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Ett skepp utan kapten går under Empty Sv: Ett skepp utan kapten går under

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-18, 01:40

    womanlover skrev:Visst måste vi ha en moderator på forumet.
    Men han måste vara moderat.
    (Moderat adj., någon som har en rimlig omfattning eller är måttfull)
    Källa: Wikpedia Smile

    skrattar

    nej tack.. det skulle vara underbart med en helt opartisk moderator.. helst ngn som är TOTALT ointresserad av politik

    syrrans 12åriga dotter skulle passa tror jag^^
    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    Ett skepp utan kapten går under Empty Sv: Ett skepp utan kapten går under

    Inlägg  womanlover 2009-02-18, 03:06

    fredrik rahm skrev:
    womanlover skrev:Visst måste vi ha en moderator på forumet.
    Men han måste vara moderat.
    (Moderat adj., någon som har en rimlig omfattning eller är måttfull)
    Källa: Wikpedia Smile

    skrattar

    nej tack.. det skulle vara underbart med en helt opartisk moderator.. helst ngn som är TOTALT ointresserad av politik

    syrrans 12åriga dotter skulle passa tror jag^^

    Du missuppfattar mig. Jag menar ordet "moderat". Tänk om moderaterna (partiet) vore moderata i ordets bemärkelse. Sad
    avatar
    sebastian_drus
    Admin


    Antal inlägg : 28
    Join date : 09-01-28

    Ett skepp utan kapten går under Empty Admin mess

    Inlägg  sebastian_drus 2009-02-18, 05:11

    Det är jag som är er Admin. [Moderator och skapare av ACBLADET] Men forumet är ert. Jag kommer inte att delta i några politiska eller andra debatter. Iden med att skapa detta forum kom efter massa inslag från olika bloggare. Det var klagomål ang just censur från aftonbladet som fick mig att fatta beslutet att dra igång ett forum. Mest för att jag just motsätter mig censur och sollning av människors åsikter. Bättre lösa konflikter och oliktänkande genom div sammandrabbningar i ord än att låta dem pysa under ytan till någonting mycket mera skadligt och farligt. Som det ser ut för närvarande så kommer jag troligtvis kunna sköta detta själv under ett tag till. Men om det skulle bli tal om hjälp, så kommer denna också sökas bland opartiska källor. Jag kommer däremot någon gång då och då lägga in någon mätning. [Bara för egen nyfikenhet]

    Nu tillbaka till det viktiga. Forumet är till för er. Därför ska jag göra mitt bästa för att det utformas så som ni användare vill ha det. Tittar just nu på lite andra designs för att få text och bakgrund så tydlig som möjligt men samtidigt stilren.
    Hoppas mitt svar var bra nog.
    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    Ett skepp utan kapten går under Empty Sv: Ett skepp utan kapten går under

    Inlägg  womanlover 2009-02-18, 08:31

    Admin skrev:Det är jag som är er Admin. [Moderator och skapare av ACBLADET] Men forumet är ert. Jag kommer inte att delta i några politiska eller andra debatter. Iden med att skapa detta forum kom efter massa inslag från olika bloggare. Det var klagomål ang just censur från aftonbladet som fick mig att fatta beslutet att dra igång ett forum. Mest för att jag just motsätter mig censur och sollning av människors åsikter. Bättre lösa konflikter och oliktänkande genom div sammandrabbningar i ord än att låta dem pysa under ytan till någonting mycket mera skadligt och farligt. Som det ser ut för närvarande så kommer jag troligtvis kunna sköta detta själv under ett tag till. Men om det skulle bli tal om hjälp, så kommer denna också sökas bland opartiska källor. Jag kommer däremot någon gång då och då lägga in någon mätning. [Bara för egen nyfikenhet]

    Nu tillbaka till det viktiga. Forumet är till för er. Därför ska jag göra mitt bästa för att det utformas så som ni användare vill ha det. Tittar just nu på lite andra designs för att få text och bakgrund så tydlig som möjligt men samtidigt stilren.
    Hoppas mitt svar var bra nog.

    Mycket bra initiativ.
    Detta forum behövs verkligen.
    Vi ska göra vårt bästa för att det ska bli "Sveriges bästa forum".
    Men du som Admin håller ju i tömmarna.
    Jag menar - om hästen skenar så måste du Mju rycka till lite för att den ska sakta ner.

    Jag har förslag på två avdelningar som det vore kul om du la upp i forumet:
    1: MUSIK OCH FILM
    2: SEX OCH SAMLEVNAD
    Tror att många skulle uppskatta dessa två.


    Ha en bra dag
    Kurtan i Borås


    Senast ändrad av womanlover den 2009-02-18, 12:28, ändrad totalt 2 gånger
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Ett skepp utan kapten går under Empty Sv: Ett skepp utan kapten går under

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 12:03

    Ja du Amin, här har du en som gillar läget på forumet du startat upp, framför allt slogan; trött på all censur på AB, då har vi kommit rätt, kittlar och lockar,
    Och jag som är en färsking i forumvärlden, tycker att det gick hur smidigt som helst att regga in sig,
    Men om man söker adressen hit på t.ex MSN så kommer man inte in, ingen träff svarar dom?
    Och eftersom du säger att du skapat forumet åt oss alla så är det bara önska oss alla lycka till,eller hur? Very Happy

    Sponsored content


    Ett skepp utan kapten går under Empty Sv: Ett skepp utan kapten går under

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 21:59