Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
Corven
fredrik rahm70
cleopatra
Regndrottning
lazy
enigma
MartinLindgren
11 posters

    IDEER VÄXER FRAM...

    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-19, 01:54

    fredrik rahm skrev:
    Regndrottning skrev:som i saab diskussionen nyss??
    nejnej du är ju.. hmm alltid oskyldig


    Att jag säger till dig är varken oskyldig eller skyldig... Jag är ärlig och talar om vad jag tycker och varför jag tycker det.

    Du, däremot går alltid till angrepp i sista raden. Som exemplet ovan. Det är såna saker som gör dig så otrevlig att ha att göra med. Och det var heller ingen angrepp... bara så jag uppfattar dig
    .
    Regndrottning

    nej då du säger ju aldrig nått.
    .bara när du anser att ngn är på dina skyddslingar(som uppenbarligen ej klarar sig själva)

    du skulle ju säga till martin. förut....vad gjorde du??

    du gav martin rätt och gav mej en hacka som vanligt ..och dessutom uppmuntrar han att skriva mera.
    (för du hade ju ej läst vad jag eller han skrivit eller nja.. BARA vad jag skrivit men bara utvalda delar av det)

    seså ge martin din hemadress nu så du får dina dvd skivor om du Vågar*flinar*


    Du är ganska patetisk i din själv utnämnda fågelmamma moderator/angrepps stil där du bestämmer att vissa alltid har fel och andra alltid rätt

    *man vet inte om man skall garva eller gråta med du har exakt samma beteende som på ab*

    (snart kommer ngn och skall "försvara" dig)


    Berätta gärna där jag försvarar martin? Det har jag inte gjort. Det är du som drar upp hans namn hela tiden, inte jag. Och det blir inte sant om du upprepar det tillräckligt ofta.

    Och du är nedlåtande även nu när jag försöker diskutera sakligt med dig... Hån, epiteter är vad det mesta av ditt senaste inlägg består av.

    Jag försöker inte agera modererare... jag försöker få dig att uttrycka dig hyfsat.För alls trevnad. Även din . För du blir bemött som du bemöter.

    Självkart har jag samma beteende som på AB. Jag är samma person. Och det är du med!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-19, 01:57

    Regndrottning skrev:
    fredrik rahm skrev:
    Regndrottning skrev:som i saab diskussionen nyss??
    nejnej du är ju.. hmm alltid oskyldig


    Att jag säger till dig är varken oskyldig eller skyldig... Jag är ärlig och talar om vad jag tycker och varför jag tycker det.

    Du, däremot går alltid till angrepp i sista raden. Som exemplet ovan. Det är såna saker som gör dig så otrevlig att ha att göra med. Och det var heller ingen angrepp... bara så jag uppfattar dig
    .
    Regndrottning

    nej då du säger ju aldrig nått.
    .bara när du anser att ngn är på dina skyddslingar(som uppenbarligen ej klarar sig själva)

    du skulle ju säga till martin. förut....vad gjorde du??

    du gav martin rätt och gav mej en hacka som vanligt ..och dessutom uppmuntrar han att skriva mera.
    (för du hade ju ej läst vad jag eller han skrivit eller nja.. BARA vad jag skrivit men bara utvalda delar av det)

    seså ge martin din hemadress nu så du får dina dvd skivor om du Vågar*flinar*


    Du är ganska patetisk i din själv utnämnda fågelmamma moderator/angrepps stil där du bestämmer att vissa alltid har fel och andra alltid rätt

    *man vet inte om man skall garva eller gråta med du har exakt samma beteende som på ab*

    (snart kommer ngn och skall "försvara" dig)


    Berätta gärna där jag försvarar martin? Det har jag inte gjort. Det är du som drar upp hans namn hela tiden, inte jag. Och det blir inte sant om du upprepar det tillräckligt ofta.

    Och du är nedlåtande även nu när jag försöker diskutera sakligt med dig... Hån, epiteter är vad det mesta av ditt senaste inlägg består av.

    Jag försöker inte agera modererare... jag försöker få dig att uttrycka dig hyfsat.För alls trevnad. Även din . För du blir bemött som du bemöter.

    Självkart har jag samma beteende som på AB. Jag är samma person. Och det är du med!

    som sagt i din självutnämnda roll bestämmer ju DU vilka som har rätt eller fel är trevliga eller otrevliga

    och säger man emot dig är man dum.
    och då kommer gliringarna (som i saab debatten)

    du har bestämt dig för Länge sedan att du ej gillar mig och därmed är du partisk

    dina småkommentarer är både Onödiga och faktiskt jobbiga och det där med nedlåtande har du ALLTID skrivit om ALLA som ej har samma partisympatier som du, det gör det ej mera trovärdigt att ständigt spela offer när det passar dig
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-19, 02:05

    dina små kommentarer är både Onödiga och faktiskt jobbiga

    haha! Precis det jag tycker om dina ständiga gliringar! Förstår du nu? Du tycker inte om dem.... så varför tycker du att andra skall tycka om dina gliringar? Laughing

    Och i SAAB diskutionen vill jag minnas att jag ställde en fråga. Vilket jag inte anser är en gliring... Men, jag kan ha fel i hur jag minns jag uttryckte mig...

    Och jag förstår inte var du får offer ifrån? Jag har aldrig påstått mig vara offer.... Vill du jag skall vara det? Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-19, 02:09

    Regndrottning skrev:dina små kommentarer är både Onödiga och faktiskt jobbiga

    haha! Precis det jag tycker om dina ständiga gliringar! Förstår du nu? Du tycker inte om dem.... så varför tycker du att andra skall tycka om dina gliringar? Laughing

    Och i SAAB diskutionen vill jag minnas att jag ställde en fråga. Vilket jag inte anser är en gliring... Men, jag kan ha fel i hur jag minns jag uttryckte mig...

    Och jag förstår inte var du får offer ifrån? Jag har aldrig påstått mig vara offer.... Vill du jag skall vara det? Very Happy

    "Var inte så nedlåtande och dum nuuuuuuuuu'' No

    (sic)
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-19, 02:12

    Hmmmm... Jag insåg inte jag var nedlåtande....

    Hur var jag det? Och kan du motivera på vad sätt jag var det?

    Var det smileysen som gjorde det?
    Wink
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-19, 02:13

    Regndrottning skrev:Hmmmm... Jag insåg inte jag var nedlåtande....

    Hur var jag det? Och kan du motivera på vad sätt jag var det?

    Var det smileysen som gjorde det?
    Wink

    vaaar inte dum nu Sad


    (sic)
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-19, 02:17

    Ärligt... Hur var jag nedlåtande? jag vet inte. jag försöker uttrycka mig hyfsat.... På vad sätt har jag inte gjort det?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-19, 02:19

    Regndrottning skrev:Ärligt... Hur var jag nedlåtande? jag vet inte. jag försöker uttrycka mig hyfsat.... På vad sätt har jag inte gjort det?

    menar du att du som vanligt i din självutnämnda roll endast har rätt att utse vad som är nedlåtande och ej??

    eller måste jag vara kvinna arbetslös/sjuk och vänster för att ha rätten att veta detta??
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-19, 02:27

    fredrik rahm skrev:
    Regndrottning skrev:Ärligt... Hur var jag nedlåtande? jag vet inte. jag försöker uttrycka mig hyfsat.... På vad sätt har jag inte gjort det?

    menar du att du som vanligt i din självutnämnda roll endast har rätt att utse vad som är nedlåtande och ej??

    eller måste jag vara kvinna arbetslös/sjuk och vänster för att ha rätten att veta detta??

    Var det ett svar på frågan?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-19, 10:20

    Har någon krävt, någonsin att du måste vara kvinna eller sjuk/arbetslös? Det är ju inte ens möjligt, Very Happy
    Du, jag och alla andra kisar kan ju bara möjligtvis sjuka/arbetslösa män och inget annat, Very Happy
    Det fattar väl vem som helst, egentligen inte ens något och snacka om?
    Ett gott råd fredrik rahm, försök att inte dra in mitt namn i tid och minut, så mår nog dom flesta bättre även du själv? Very Happy
    Kan inte tänka mig någon som är intressede av pajkastningar, kan du det?
    Kanske varje forum behöver en pajkastar tråd, där debattörer går in och Idea avreagerar sig, och säger precis vad man vill till andra när man blir förbannad?
    Hmmm, det är ju något och fundera på, en gapa och skrika tråd? Idea
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-19, 11:25

    martin7lindgren skrev:Har någon krävt, någonsin att du måste vara kvinna eller sjuk/arbetslös? Det är ju inte ens möjligt, Very Happy
    Du, jag och alla andra kisar kan ju bara möjligtvis sjuka/arbetslösa män och inget annat, Very Happy
    Det fattar väl vem som helst, egentligen inte ens något och snacka om?
    Ett gott råd fredrik rahm, försök att inte dra in mitt namn i tid och minut, så mår nog dom flesta bättre även du själv? Very Happy
    Kan inte tänka mig någon som är intressede av pajkastningar, kan du det?
    Kanske varje forum behöver en pajkastar tråd, där debattörer går in och Idea avreagerar sig, och säger precis vad man vill till andra när man blir förbannad?
    Hmmm, det är ju något och fundera på, en gapa och skrika tråd? Idea

    mm eller nått(läste ej vad du skrev martin). nu skall jag dra och jobba*gäääsp*

    Ha en bra dag Razz
    enigma
    enigma


    Antal inlägg : 96
    Join date : 09-01-28
    Age : 49

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty rätt sak i rätt forum

    Inlägg  enigma 2009-02-19, 13:05

    Ett allt i allo rum vore bra. Många skriver allt i nyheter & händelser eller i politik & samhälle. Vore bättre om dessa förblev sakliga.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-19, 15:00

    Varför inte, en Alltråd? Arrow En tråd för korta tankar och funderingar, ja det kanske kan vara något? Arrow
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 14:39

    DET VORE RÄTT SÅ BRA, OM ALLA TRÅDNAMNEN KOM UPP MED DOM STÖRRE TYDLIGARE BOKSTÄVERNA, med den mindre texten ovanför som vi kan se några stycken redan,
    Bra för många gammla trötta ögon,
    Annars kanske den nuvarande ljusa färgen kunde vara lite mörkare Arrow
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  Susz X 2009-02-23, 01:04

    Vad säger ni om att ha ett speciellt "hett" block 3
    där virtuella upprop / namninsamlingar mot fel/orättvisor som finns i samhället samlas ?

    Typ: "Action online- din sign gör skillnad"..?
    Kan de va nåt?
    Twisted Evil sunny
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-23, 01:37

    Ja det tycker jag iallafall, det här nya forumet blir ju större hela tiden och bjuder ju på många möjligheter Very Happy

    Sponsored content


    IDEER VÄXER FRAM... - Sida 6 Empty Sv: IDEER VÄXER FRAM...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 01:38